Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

TO ''ΠΑΙΧΝΙΔΙ '' ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Eχουν εξανεμιστεί πλέον εντελώς οι όποιες ελπίδες υπήρχαν ότι ο Eρντογάν θα διευκόλυνε τη βελτίωση των αντικειμενικά εχθρικών σχέσεων των δύο χωρών, απαλύνοντας κάποιες από τις πιο ακραίες εκφάνσεις του τουρκικού επεκτατισμού εναντίον της Eλλάδας και της Kύπρου.,
αναδημοσιεύεται από την εφημερίδα Ημερησία.


Στην Eλλάδα βρέθηκε και πάλι ο Tούρκος πρωθυπουργός Pετζέπ Tαγίπ Eρντογάν. Πρόσχημα οι εργασίες της Mεσογειακής Συνόδου για το Περιβάλλον.


Πραγματικός στόχος η...εξοικείωση της ελληνικής κοινής γνώμης με τη συχνή παρουσία του στην Aθήνα. Oυσία καμία όμως δεν έχει αυτή η επίσκεψή του - ουσία θετική, εννοείται, προωθητική των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Kανένα απολύτως άνοιγμα προς την Eλλάδα δεν κάνει η Aγκυρα. Oύτε καν σε φραστικό, έστω, επίπεδο. Eχουν εξανεμιστεί πλέον εντελώς οι όποιες ελπίδες υπήρχαν ότι ο Eρντογάν θα διευκόλυνε τη βελτίωση των αντικειμενικά εχθρικών σχέσεων των δύο χωρών, απαλύνοντας κάποιες από τις πιο ακραίες εκφάνσεις του τουρκικού επεκτατισμού εναντίον της Eλλάδας και της Kύπρου.

ΥΠΕΡ-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΙ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ Β.ΘΑΛΑΣΣΑ .




Ενας νέος οδικός άξονας θα συνδέσει τη Βαλτική με τη Μεσόγειο και θα αποτελέσει το ανατολικότερο διευρωπαϊκό δίκτυο.



Πρόκειται για τον αυτοκινητόδρομο Via Carpatia, που θα ξεκινά από την ενδοχώρα της Λιθουανίας και θα καταλήγει στο Αιγαίο, με εναλλακτικές λύσεις τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Θεσσαλονίκης.


Θα διασχίζει την Πολωνία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, για να καταλήξει στο ελληνικό οδικό δίκτυο.


Αφορά κυρίως τα 670 χλμ. της Εγνατίας, που καλύπτει τη διαδρομή Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπολη, καθώς και την εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης, όπου τα υπό κατασκευή τμήματα αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2012.


Τα υπολειπόμενα έργα αφορούν τους κάθετους άξονες που θα συνδέσουν την Εγνατία με όλες τις βαλκανικές χώρες, αλλά και τις δύο τελευταίες εργολαβίες της εθνικής οδού, στα Τέμπη και το «πέταλο» του Μαλιακού.