Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ – ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΙΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ( και εν όψει εκλογών )

Κάθομαι μπροστά στην τηλεόραση να δω πχ ειδήσεις ή μιά ενημερωτική εκπομπή , έχω κάνει την προεργασία μου , καφέ , μπύρα , ποτό , ξηροκάρπια και με πολύ καλή διάθεση ( παρά τον κακό χαμό που γίνεται γύρω μας εξακολουθώ να προσπαθώ να έχω καλή διάθεση ) , ετοιμάζομαι να ενημερωθώ .




Έγκριτοι δημοσιογράφοι , οικονομολόγοι , αναλυτές , πολιτικοί , ειδικοί και ανειδίκευτοι παρελαύνουν μπροστά μου και προσπαθούν να με ενημερώσουν .


Όμως ...

Όμως ενώ στην αρχή όλοι , μα όλοι ξεκινάνε γλυκά , με συνεχείς αναφορές στον κυρίαρχο λαό ( τρομάρα μας ) , στο πόσο υποφέρει ενώ δεν φταίει , στο πόσες θυσίες έχει υποστεί ( πάλι χωρίς να φταίει ) , στο πόσο υπομονή έχει επιδείξει ( πάντα χωρίς να φταίει ) στο τέλος , στην αγωνιώδη προσπάθεια τους να αποδείξουν πως η δικιά τους “αλήθεια” είναι η μοναδική καταλήγουν στο τέλος να μας κουνάνε το δάχτυλο .

Και ΄γω στέκω απέναντι τους σαν κάποιος αμέριμνος που ξαφνικά από το πουθενά έφαγε ένα ξεγυρισμένο χαστούκι και έχει μείνει άλαλος .

Που 'ναι τα γλυκόλογα ; τα καλοπιάσματα ; τα έχω δίκιο εγώ ο κυρίαρχος λαός ( και πάλι τρομάρα μας ) ;

Γιατί όλοι “ξεχνάνε” να πουν ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ;

Γιατί η αλήθεια είναι πάντα μία και μοναδική χωρίς περικοκλάδες , χωρίς παρερμηνείες .

Δεν υπάρχουν πολλές αλήθειες , άλλη αλήθεια της αριστεράς , άλλη της κεντροαριστεράς , άλλη του κέντρου , άλλη της κεντροδεξιάς και άλλη της δεξιάς .

Η αλήθεια είναι ΜΙΑ .

Η αλήθεια της ΕΛΛΑΔΑΣ , η αλήθεια για τους ΕΛΛΗΝΕΣ .

Έχω λοιπόν να σας παρακαλέσω όλους εσάς και εν όψει εκλογών όταν θα ξαναεπικοινωνήσετε μαζί μου , με όποιον τρόπο κι αν είναι αυτός , μέσω τηλεόρασης , γράμματος ή δια ζώσης , πριν μου μιλήσετε , κοιταχτήτε στον καθρέφτη της ψυχής σας και πείτε μου ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ .

Και τότε ( και μόνον τότε ) θα είμαι μαζί σας .

Υ.Γ. Και μη μου ξανακουνήσετε το δάχτυλο γιατί θα με αναγκάσετε να σας πω που να το βάλετε ( με το συμπάθειο κιόλας ) .






               ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΝΩΣΣΟΥ






Δεν υπάρχουν σχόλια: